[kdecat] KOffice

Pau Tallada Crespí pau_tallada at telefonica.net
Mon Mar 13 13:09:17 UTC 2006

A Dilluns 13 Març 2006 13:49, Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> Hola a tothom,
>
> El proper dilluns 20 de març s'etiquetarà el KOffice amb el RC1 (Release
> Candidate 1). La traducció està pràcticament al 100%. Només hi ha 78
> entrades inexactes i 52 per traduir. Seria una pena que no sortís al 100%
> després de la feinada dels que hi heu treballat darrerament.
>
> Podreu dedicar-hi temps per acabar-lo? Si esteu molt enfeinats (tots tenim
> una vida) i no podreu fer-ho, digueu-ho a la llista, per tal que algú altre
> pugui rematar-ho.

Ok, jo revisaré si han afegit noves cadenes al KPlato, al Kugar, al Krita i al
KWord.

Si algú no pot fer-ho als seus respectius programes que avisi i potser li
podré donar un cop de mà.

Pau Tallada.

--
| Linux User : #345498 (http://counter.li.org)    |