[kdecat] Codi de la llengua

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Thu Mar 9 17:08:43 UTC 2006

  "ca"

  En qüetió de païs es correspondria al Canadà, però
com resta lliure quant a l'idioma el tenim assignat
nosaltres.

  No em puc estendre més en la resposta perquè no tinc
els apunts però el ca_ES seria millor per establir el
locale del sistema. No així en l'equip de traducció al
treballar aquest en un únic idioma.

 --- Toni Pizà <servomac at gmail.com> escribió:

> Bones.
> Tenc un petit dubte de principiant. Estic
> configurant el KBabel, i no sé
> exactament quin codi he d'especificar si estic
> xerrant d'el català .. ca_ES
> o ca_CA?
>
> Per cert, com a llista de correu pos aquesta,
> veritat?
>
> Gràcies!
>
> --
> "Two of the most famous products of Berkeley are LSD
> and Unix. I don't think
> that this is a coincidence."
> http://servomac.blogspot.com

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca