[kdecat] Traducció amarok

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Thu Mar 9 16:47:50 UTC 2006

  Hola, Pau

  Perfecte! Recordo a la llista que algun dels dos
traductors anteriors habia demanat que es deixés en
suspens la documentació de l'amarok doncs també la
volia dur endavant.

  Desconec quina serà la planificació actual. En
aquell moment tan sols era una petició sense temps
concret però sembla adecuat el recodar-ho.

  Atentament
  Toni

 --- Pau Tallada Crespí <pau_tallada at telefonica.net>
escribió:

> Bones,
> Si no hi teniu inconvenient, ara jo agafaré el
> relleu en la traducció de
> l'amarok que deixa vacant en Pau Rul·lan.
>
> Pau, gràcies per la bona feina feta, esperam
> tornar-te a veure aviat per la
> llista.
>
> Pau Tallada.

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca