[kdecat] Codi de la llengua

Orestes Mas i Casals orestes at tsc.upc.edu
Mon Mar 6 15:08:54 UTC 2006

On Dilluns 06 Març 2006 15:21, Toni Pizà wrote:
> Bones.
> Tenc un petit dubte de principiant. Estic configurant el KBabel, i no sé
> exactament quin codi he d'especificar si estic xerrant d'el català .. ca_ES
> o ca_CA?

Que jo sàpiga, al CAnadà no parlen català (encara ;-)

JO hi tinc "ca" a seques. Crec que no és rellevant perquè no es posa a la
capçalera.

> Per cert, com a llista de correu pos aquesta, veritat?

Si. També http://cat.kde.org  És un wiki.

* Orestes Mas                                        *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *