[kdecat] Possible trobada de tots els col·laboradors de programari lliure

Antoni Mirabete i Terés tmirabete at lafarga.org
Tue Jun 6 11:19:27 UTC 2006

Amb el Jesús Corrius parlàvem de fer cerveses un dia amb els de Softcatalà i
cat>>kde i resta de voluntariat de programari lliure, per exemple Debian. El
Marcelo ho va proposar i pot ser una manera de veure'ns tots plegats (copiant
si no viola cap patent les trobades de Softcatalà ;-) ).

En Jordi Mas ha respost:
A mi em sembla bé. Un bon marc seria la GUADEC. Hi ha trobades dels equips
internacionals de traducció d'OpenOffice.org i Mozilla el primer cap de
setmana. Després durant la setmana estaran allí permanentment (vivint a un
bugallow) en Jesús Corrius (OO), Jordi Mallach (Debian, GNOME, Ubuntu), Josep
Puigdemunt (Fedora, GNOME en català) i Toni Hermoso (Mozilla en català). Jo
també aniré els dies que els exàmens de la UOC i el MBA m'ho permetin. Aquest
pot ser un bon marc contant que el Josep viu a Suècia i en Mallach a València.
Crec que es tracta simplement de proposar-ho i fer la trobada.

Què en penseu?