[kdecat] Documentació del KOffice

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sat Jun 3 11:13:39 UTC 2006

 --- Rafael Carreras <rafael.carreras at gmail.com>
escribió:

> El 30/05/06, Antoni Bella <evasten5 at yahoo.es> ha
> escrit:
>
> Estupendo!

> És veritat. Me'ls demano també.

  Magnífic!!

  En la primera setmana ja porto 600 missatges pel que
calculo; a 100 per día treballat -1 hora més o menys-,
que per a la propera revisió menor podria estar fet.

  Si algú ens vol ajudar aprofitarem el temps restant
per a revisar les traduccions amb un altra parell
d'ulls. Que sempre hi veuen més... :)

  Com no tinc Internet y la feina és molta per a
esperes en la intercomunicació aquí us llisto alguns
fitxers en els que no hi treballo. Encara. Si voleu
ajudar podeu començarper aquests:

  kword_opt.pot
  kword_pageformat.pot
  kword_storeprint.pot
  kword_styles.pot
  kword_table.pot
  kword_tabstops.pot
  kword_techinfo.pot
  kword_templatecreation.pot
  kword_toc.pot
  kword_tutorial.pot
  thesaurus.pot

  Aquest últim no és del KWord però valdria la pena
que algú l'escanyés. Ejem! Fés. Que algú el fés. ;-)

  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca