[kdecat] ktorrent al svn

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Jul 24 14:59:21 UTC 2006

Xavier Batlle i Pèlach wrote:
> Hola, tinc un problema amb Ktorrent.po,
>
> Resulta que vaig actualitzar els meus POT i PO i tinc un ktorrent.pot sense el
> ktorrent.po Això em va fer pensar que el Ktorrent era un programa que
> s'afegia al conjunt KDE a més que apareixia a extragear.
>
> Templates (hi ha el POT):
> http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/templates/messages/extragear-network/
>
> CA (no hi ha el Ktorrent.po):
> http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/ca/messages/extragear-network/
>
> A trunk hi ha això:
> [...]

Hola Xavi,

     el dissabte vaig veure que el "ktorrent.po" de la branca stable
havia desaparegut. Pels comentaris que hi ha a la web
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/ca/messages/extragear-network/
sembla que els desenvolupadors del ktorrent van pujar a "stable" les
traduccions que hi havia a "trunk". Suposo que a "trunk" no hi havia
la traducció al català del ktorrent.po, i per tant es va esborrar la
que havia a "stable".

     El diumenge (ahir) vaig recuperar la versió prèvia del
ktorrent.po i vaig fer un merge amb la nova plantilla. Aquesta
traducció la vaig enviar a l'Albert per tal de pujar-la al svn, però
encara queden uns 200 missatges per traduir, dels 500 i pico que hi
ha en total.

     Ara marxo de vacances i fins a finals d'agost no torno. T'envio
en un correu a part el ktorrent.po nou, per si et serveix de quelcom.

     Salutacions,

- --
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |
| GPG KeyID: 0x4E91BFA1 (http://www.keyserver.net) |