[kdecat] DRM en el KPDF

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jan 25 18:17:35 UTC 2006

Recentment he anat a parar a un fil de discussió on m'he assabentat que el
KPDF porta incorporat codi per donar suport al DRM (Digital Rights
Management). He anat a veure-ho i, efectivament, a Arranjament -> Configura
KPDF -> General hi ha una opció "Obeeix les restriccions DRM", que es pot
desactivar sense cap problema.

Com que l'Albert és desenvolupador de KPDF he pensat que em (ens) podria
aclarir com és que es va prendre la decisió d'incorporar el DRM i què és el
que ens 'perdem' si no l'activem, és a dir, què mostrarà el KPDF en un
document protegit per DRM.

Nota: Pregunto sense ànim d'iniciar cap flamewar. Simple curiositat.

* Orestes Mas Casals                                 *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *