[kdecat] Ja sortim a La Farga

Antoni Mirabete i Terés tmirabete at lafarga.org
Tue Jan 24 18:28:18 UTC 2006

Hola a tots

Els diccionaris terminològics sobre la Societat de la Informació. Noves
tecnologies i Internet, 2a Edició revisada i ampliada, Barcelona 2003 està
esgotat.

N'he aconseguit un a la Secretaria. El departament de comunicació de la
Secretaria ha contactat amb el Servei de Documentació del Termcat i els han
dit que està esgotat i que no hi ha edició electrònica. De totes maneres
dilluns al TERMCAT van dir que ens en donarien, a veure si el dilluns 6 de
febrer pensem en tornar-los a demanar, ja que vam sortir sense pensar en
recollir-los.

Albert si vols et podem enviar el que he aconseguit o pots passar a buscar-lo.

Toni

A Dimarts 17 Gener 2006 23:06, Albert Astals Cid va escriure: