[kdecat] Impuls al KDE en català

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jan 23 21:34:27 UTC 2006

A Dilluns 23 Gener 2006 21:35, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Albert Astals Cid ha escrit:

> 	Jo també penso que un wiki és imprescindible: serveix per tenir
> actualitzat el contingut de manera col·laborativa (no com passa ara
> amb la web). També serveix per fixar els criteris i els *resultats*
> de les discussions.

Jo també voto per la wiki, però a més crec que cal tenir el CMS. A la reunió
jo vaig proposar Joomla! però crec que al final vam parlar del WordPress, no
era el Francesc que hi tenia la mà trencada?

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.