[kdecat] Impuls al KDE en català

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Jan 23 18:50:56 UTC 2006

A Dilluns 23 Gener 2006 16:20, Orestes Mas i Casals va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Si recordeu, un dels punts que es van tractar a la reunió de Bocanord era
> la d'engegar una pàgina web de l'equip de traducció al català de KDE, que
> hauria de ser més dinàmica i fàcil de mantenir que la que hi ha ara.
Bueno, jo crec que més aviat vam arribar a la conclusió de que fariem la web
de KDE Catalunya que dintre seu inclouria la web de l'equip de traducció però
tindria molta més info.

> Probablement Caliu oferirà amablement l'allotjament de la nova pàgina (ja
> ho he preguntat a la llista). En cas afirmatiu, estaria bé saber quines són
> les nostres necessitats.
> Un wiki?
Si :-)

> Un bloc? Possibilitat d'accedir al PHP
> per poder fer coses? Quelcom més?

Un CMS per poder-hi penjar noticies, articles, etc,

> Estaria bé que discutíssim entre tots les necessitats que tenim. D'entrada
> un wiki em sembla bé però no sé si tothom és de la mateix opinió.
Jo crec que el wiki es ideal per la discussio de termes, l'assignacio de
fitxers, tenir una taula de la llista de fitxers a revisar, etc