[kdecat] Expressions regulars

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sat Jan 21 21:39:09 UTC 2006

Hola,

L'eina i el fitxer de l'Albert Cervera funcionen de categoria. L'estic
aplicant sistemàticament i m'ajuda molt. Només un suggeriment de canvi i un
dubte:

- Directori ho trauria. Dóna falsos positius i és fàcil detectar "directori"
amb una cerca normal.

- Tinc un dubte quant a "el web/la web". Estic d'acord que és "el web" quan
parlem d'un lloc web (el lloc web). Però que passa si parlem de "la xarxa
web"? Crec que hauria de ser "la web".

Aquest darrer cas surt a desktop_kdebase.po: "KDE a la web" em sembla més
natural que "KDE al web". Però seria "el web KDE" per fer referència a
www.kde.org. El problema és que ens trobem un substantiu que té els dos
gèneres, com el mar/la mar. Algun lingüista?

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.