[kdecat] [Fwd: RE: Col·laboració amb el grup de traducció al català d el KDE]

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Thu Jan 19 22:22:21 UTC 2006

A Dijous 19 Gener 2006 09:21, tmirabete at lafarga.org va escriure:
> Ja he rebut la resposta del termcat a la nostra demanda. Si us va bé
> confirmo el dilluns 23 a les 10:30 i hi anem els que puguem.

Hola

L'Albert A. no pot per motius de feina. Jo podré anar-hi, però crec que seria
bo que vingués algú més. Josep Ma. com ho tens? Si tu no pots, potser
l'Orestes s'apunta.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.