[kdecat] Ja sortim a La Farga

tmirabete at lafarga.org tmirabete at lafarga.org
Tue Jan 17 11:45:15 UTC 2006

Hola a tots

Podeu trobar la notícia de la trobada del KDE de dissabte a La Farga:
http://www.lafarga.org/node/view/850

Estic gestionant una trobada amb els responsables del Termcat. Els llibres
del Termcat que tenim són publicats al 2000 i al 2003, espero que en els
propers dies poguem disposar de quinze exemplars que si voleu us els
enviem (si m'envieu l'adreça postal)  o bé quan arribin els podeu passar a
recollir per la STSI (ja enviaré un altre missatge a la llista).

També hem parlat de fer una trobada a la STSI per presentar-nos com a grup
o associació virtual, així com la possible col·laboració en la Akademy-es
(el Victor hauria de preveure les necessitats ).

El tema de la disponibilitat del Pla Comptable en Català en format
electrònic sembla més complicat, però ho estic mirant.