[kdecat] diagrama trunk stable

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Mon Jan 16 20:27:14 UTC 2006

A Dilluns 16 Gener 2006 21:03, Tevi Batlle i Pèlach va escriure:
> Hola,
>
> després de l'explicació de l'Albert de dissabte, finalment vaig entendre lo
> de trunk i stable.. (això em penso) A partir d'això he fet un petit
> diagrama que pot ser útil als nouvinguts, i que si ho creieu oportú es pot
> usar a la web.
>
> El teniu a:
> http://perso.wanadoo.es/mmtb/trunk-stable.png
>
> Si creieu que cal fer alguna correcció d'errors, endavant, ja direu; i si
> algú vol la font ja li passaré.

Quan tinguem la web nova no oblidis de tornar a dir que tenies aquell gràfic
per posar-li. Si!!! Tu no hi eres per la tarda però hem decidit que ens
agradaria tenir una web nova i més dinàmica.

> en cas que s'utilitzés ja es podria fer més maco. Per cert, hi ha algun
> Kdiagrama de manera que no calgui usar OOo per una coseta així?

Representa que amb kivio podries fer coses així. Però és un d'aquells
programes de KOffice als que no els hi aniria malament més desenvolupadors.