[kdecat] Traduccions per revisar

orestes at tsc.upc.edu orestes at tsc.upc.edu
Mon Jan 16 11:11:51 UTC 2006

Hola a tothom,

A conseqüència de la ressaca de la reunió de dissabte (i ara que ja tinc
clars tots els procediments) m'he posat a desfuzzificar i traduir els
fitxers que encara falten a la branca _estable_ de kdeedu per tal de
deixar aquest mòdul al 100% (bé, excepte el kgeography, que l'Albert està
desenvolupant i traduint alhora).

Us envio els fitxers en què he treballat fins ara per si voleu donar-los
una ullada i, si s'escau, pujar-los al repositori SVN. Ara només em resten
el kalzium, kanagram i klettres, que enviaré tan bon punt els hagi
enllestit.

Orestes.