[kdecat] Preguntes amarok

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Feb 28 20:00:57 UTC 2006

A Dilluns 27 Febrer 2006 23:01, Pau Rul·lan Ferragut va escriure:

> però ara que hi penso, millor seguir la política clàssica i acabar primer
> l'estable, no?
>
> http://websvn.kde.org/*checkout*/branches/stable/l10n/ca/messages/extragear
>-multimedia/amarok.po

No cal, la versió estable ja és "obsoleta" ja que no faran cap release més del
codi del amarok 1.3.x per tant no val la pena traduïr-lo. Ataca directament
el trunk que és el que es convertirà en 1.4 (ja van per la beta1)

Ara mateix miro si el que tenim a trunk es més antic que el q tenim a stable i
si ho fos faig el merge i actualitzo trunk