[kdecat] Preguntes amarok

Pau Rul·lan Ferragut pau at correu.zigazaga.net
Mon Feb 27 21:46:13 UTC 2006

	bon vespre llista,

He de dir que sento molt no participar més amb el projecte de KDE en si i
que tinc altres coses que m'entretenen.

 Malgrat tot per l'estiu me varen comanar traduir l'amarok. Fa uns dies
vaig provar la 1.4beta i me vaig adonar que ningú l'estava mantenint. Ara
que he acabat els examens tinc intenció de posar-m'hi les piles i
completar tant com pugui la traducció.

hi ha cap problema?

Algú sap fins a quin dia tinc per fer la feina? M'han dit als IRC que no
faran l'estable fins a finals març~mitjan abril però no m'han assegurat
l'string freeze quan acaba.

He de traduir aquest, no?
http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n/ca/messages/extragear-multimedia/amarok.po

--

1100101011001010 11011110 1011101011001010