[kdecat] aspell-ca

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Feb 26 22:01:02 UTC 2006

Bueno, l'altre dia a la reunió vaig sentir de resquitllada un comentari que
deia que l'aspell sempre deia que paraules tipus "l'equip" estaven mal
escrites, cosa que em va sobtar molt perquè a mi m'anava bé.

Ara que m'he passat a KUbuntu a l'ordinador d'escriptori veig que hem passa,
perquè? Perque el paquet d'aspell-ca és obsolet, si copio els fitxers que
porta el mandriva del portàtil funciona.

Conclusió? Fer soroll perque actualitzin els paquets, per provar si la vostra
distro està al dia o no feu

echo "l'equip" > TEST
aspell -lca -c TEST

si no retorna res, és que teniu la versió correcte, si us surt una finestra
oferint-vos quina paraula voleu posar en comptes de "l'equip" és que teniu
una versió obsoleta i tindreu que queixar-vos al vostre empaquetador per que
actualitzi el paquet.

Per [K]Ubuntu jo ja ho he fet a https://launchpad.net/malone/bugs/32984