[kdecat] KDE Catalan Team and Catalan Government Work Together

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Feb 24 15:57:38 UTC 2006

A Divendres 24 Febrer 2006 00:00, Albert Astals Cid va escriure:
> Ja tenim un troll al missatge :-D !
>
> Si us plau CONTENCIÓ, no entreu a matar perquè no es guanya res, o sigui
> que contesteu amb calma o millor si no teniu res crucial a dir NO
> CONTESTEU.
>
> Albert

No m'he pogut resistir i li he contestat. Teniu raó que és molt millor no dir
res, especialment quan són com aquest, que sembla tan ximple que ell mateix
es dispara al peu. Però he pensat que una mica d'informació no aniria
malament pels lectors no hispànics.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.