[kdecat] Spinbox

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Feb 7 14:46:06 UTC 2006

  Hola Rafael

 --- Rafael Carreras <rafael.carreras at gmail.com>
escribió:

> Ja sé que és una definició i que no agraden, però
> per a sortir del pas...
> caixa numèrica amb fletxes?
> Jo també m'ho he trobat al KFormdesigner.
> Evidentment, m'esperaré a acordar alguna cosa.

  Si disposés d'accés lliure a Internet -fora d'un
ciber o biblioteca- t'adreçaria al fil a on se'n va
parlar. El que està a la Guia visual és el que es va
acordar aquell llabors: Sempre apuntant que em sembla
ser l'únic que empra el mot "caixa" per a definir dits
termes, però si no es diu res o sembla bé -com va ser
el cas-, doncs a la Guia visualñ va quedar així.

  A veure si li donem l'interés que es mereix i la
daeixem com el que és. Una important Guia per a
unificar criteris a les traduccions.

  Crec que no és una idea gaire difícil adoptar com al
molt raonable quer és quan es pensa en el seu
_ús_comú_ dins d'un equip de traductors.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca