[kdecat] Resposta revisions KSpread i KWord

griera at gmail.com griera at gmail.com
Fri Dec 29 20:23:36 UTC 2006

Hola:

A Divendres 29 Desembre 2006 20:21, Antoni Bella va escriure:
>   Hola llista i perdoneu pel que semnbla un abandó
>
>   Aquí us apunto el que he vist a les revisions
> enviades per l'Antoni Griera, i en dono el vist-i-blau
> quant al format doncs el fitxer és vàlid.

Bé, doncs aquestes vacances revisaré la resta

>   Toni: Vés enviant els fitxers revisats i amb les
> entrades actualitzades a l'Albert Astals, jo faré
> relectura del document una vegada finalitzada la
> tasca.
>
>   Veig que fas ús de les notes (tingues cura amb la
> llargada):
>   Abans de posar-les fes-ne esment a la llista per a
> que es coneguin o s'aprovin, almenys aquelles que
> puguin ser discutibles. Personalment veuria més
> raonable dur un recull wiki per aplicar-lo a tot el
> KOffice.

Les vaig posar per assenyalar els dubtes/canvis més "dubtosos" i la raó dels
mateixos. No volia sobrecarregar la llista amb mil dubtes.

> [...]
> millora a aplicar.
>
> 	Crèdits i llicència
> 	Reconeixaments i llicència
>
>   Amb aquestes tingues cura doncs també s'haurà de
> modificar a la IGU, fixa't a quants llocs apareix i
> cerca si escau el canvi.

> o <guilabel>"
> +"Percentatge</guilabel>
>
>   Aquesta l'hauré de perseguir: Trobes un abús emprar
> actual?
> -". Es mostrarà el símbol actual de la moneda i la
> precisió serà l'establerta en "
> +". Es mostrarà el símbol de la moneda i la precisió

Pensava que feia més nosa que servei aquest "actual". També trobava superflu
traduir "Es mostrarà el símbol real de la moneda"

> -"més aproximada.
> +"més pròxima.

Ho vaig canviar ja que en el text anglès semblava que parlava en termes de
proximitat física. Però també me sembla bé "més aproximada".

>   He aturat aquí. Tot sembla correcte a excepció del
> procediment de les notes i potser aquest últim apunt
> que personalment la tornaria a deixar en aproximada.
>
>   Bones Festes i Bon Any Nou
>   Toni

Igualment. Bones festes i me'n vaig de vacances. Salut. Pep.