[kdecat] Revisió de kword i kspread

Griera griera at gmail.com
Thu Dec 14 11:04:25 UTC 2006

Hola:

A Dijous 14 Desembre 2006 08:46, Rafael Carreras va escriure:

> Sí, però hauries d'agafar també tots aquells que tinguin alguna cadena
> sense traduir. A la mateixa pàgina web ho diu.

A la pàgina:

http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/ca/docmessages/koffice/?rev=613591

no ho se veure. Si que apareix a:

http://l10n.kde.org/stats/doc/stable/ca/koffice/index.php

però els fitxers po no semblen els mateixos. Per exemple, el
kspread_configdialog.po d'aquesta darrera pàgina a status di 39 dies, i a la
pàgina:

http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/ca/docmessages/koffice/?rev=613591

diu a "age  9 days". O m'he estic fent un embolic i sí que son els mateixos?

Gràcies per l'ajuda i salutacions. Griera.