[kdecat] També pugem a la doc [s'animen les revisions?]

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Dec 12 17:55:25 UTC 2006

  Bones Festes a tothom

--- Rafael Carreras <rcarreras at caliu.cat> escribió:

> Bon dia.
> He acabat la traducció de la doc del Krita i del
> Kugar. Ara hem passat
> del 50% traduït de tota la doc del KDE i hem avançat
> els polonesos,
> situant-nos en el lloc 12è.
>
> http://l10n.kde.org/stats/doc/stable/toplist.php
>
> Demà hem posaré a actualitzar la doc del KOffice,
> excepte els fitxers
> del KWord i el KSpread que són de l'Antoni.

  Ara estic capficat amb el kdebase, si algú te a bé
revisar el KSpread y el KWord s'hi pot posar tan aviat
com pugui diguent-ho a la llista. D'altra manera ja
diré quelcom -a la llista- per a fer-ho.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca