[kdecat] Fwd: KPhotoAlbum enters message freeze + price drawing contest

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Dec 11 18:14:54 UTC 2006

El 11/12/06, Albert Cervera Areny <albertca at hotpop.com> ha escrit:
> Eps! Jo tinc un problema i es diu 10% ;-)
>
> Per mi endavant amb la traducció, en aquests moments no m'hi puc dedicar. De
> fet fa dies que tinc oberta i a mig començar la traducció del PostgreSQL. Si
> algú s'està aburrint molt darrerament que m'ho digui ;)
>
> Salut!
> [...]

Hola a tots,

     disculpeu el missatge anterior. Ha estat un missatge "interruptus".

     Anava a dir que estic revisant la secció extragear-graphics de
trunk, concretament els missatges del digiKam i el seus connectors. Si
no hi ha cap altre voluntari puc agafar el KPhotoAlbum per intentar
enllestir-lo abans del 31/12. No crec que pugi traduir la
documentació.

     En el improbable cas de que ens toqui el premi, proposo que entre
tots decidim una donació a algun projecte de programari lliure.

     Josep Ma.