[kdecat] KOffice 1.6 a la vista

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Mon Aug 28 09:56:47 UTC 2006

El 27/08/06, Pau Tallada Crespí <pau_tallada at telefonica.net> ha escrit:

> A Diumenge 27 Agost 2006 00:14, Albert Astals Cid va escriure:
> >
> http://developer.kde.org/development-versions/koffice-1.6-release-plan.html
> canviat

> Ok, el kplato i el krita me'ls podeu deixar per mi.

Ja tinc fets els fitxers que m'havia agafat i, si ningú no diu res, m'agafo
els que queden: kofficefilters, kproperty i kpresenter.

D'altra banda, ja tinc traduïda la documentació del Kformula i segueixo amb
la del Kivio. Si algú vol apuntar-s'hi, que ho digui.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
Secretari de Caliu

Uneix-te a la Fellowship i protegeix la teva Llibertat.
http://www.fsfe.org