[kdecat] Revisió per al KWord [revisió IGU i DOC]

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Fri Aug 4 15:52:43 UTC 2006

  Hola llista

  Ja el tinc apunt. Tot i que més aviat del que
m'esperava... Ara us demano congelar la traducció de
la IGU del KWord per aplicar amb calma la meva revisió
de la documentació, i així de tot el programa,
realitzant els canvis mínims que després us informaré
a la llista per a que els aproveu. O envieu al carall
;-)

  Calculo poder-lo tenir enllestit per al mes de
setembre.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca