[kdecat] Tallers d'aplicacions del KDE

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Apr 27 09:24:36 UTC 2006

En/na Sebastià Pla i Sanz ha escrit:

> Què hem de fer? Crec que, encara que la gestió no ha estat del tot correcta
> (no es pot donar per fet una cosa que encara està en curs de concreció),
> hauríem de provar de dur-ho a bon port. Aquesta gent de la Fundació Marianao
> em van semblar seriosos i genuïnament interessats. La dificultat principal és
> que són 2 dies laborables. Jo hi puc participar. Hi ha algú més que
> s'embrancaria?
>
> Sebastià

A veure: Jo puc deixar-m'hi caure però únicament per donar un cop de mà.
El motiu és que els dimecres tinc classe fins les 17:00, i per tant no
m'és possible ser a St. Boi a les 17:00. Quant al dijous, tinc classe a
les 14:00, o sia que tampoc podria quedar-me a St. Boi fins al final de
la sessió, que segons sembla acaba a les 13:00.

Total, que m'hi puc passar a estones a donar un cop de mà, però no em
puc responsabilitzar de portar el pes de l'organització. Si la meva
col·laboració us pot ser útil, dieu-me què us va bé que faci.

Orestes.