[kdecat] Tallers d'aplicacions del KDE

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Apr 25 07:50:45 UTC 2006

A Dilluns 24 Abril 2006 21:57, Albert Astals Cid va escriure:
> http://www.lafarga.org/node/1146
>
> Durant el FesInternet, el grup català del KDE, cat<< KDE, i la Fundació
> Marianao de Sant Boi de Llobregat han organitzat dos tallers d'aplicacions
> de l'entorn d'escriptori KDE.
>
> Qui ho organitza?

Caram!! Es veu que algun conseller destituït ho va saber per la premsa i que
en Maragall encara no li ha dit res. Aquests de la Farga deuen ser de la
mateixa escola. Aquest matí he rebut el correu següent, enviat a les 9:11
d'avui:

> Hola Sebastià,
>
> En principi hem plantejat 2 tallers sobre kde:
>
> a) primer taller kde català: dimecres 10 de maig de 17:00 a 19:00.
>
> b) segon taller kde català: dijous 11 de maig de 11:00 a 13:00.
>
> El tipus d'usuari serà gent adulta autòctona amb experiència en aplicacions
> ofimàtiques, encara que no de nivell avançat, en sistema Windows.
>
> Ja em diràs alguna cosa.
>
> Salutacions.
>
> Gabriel.

L'explicació és la següent:

L'Ester de la Farga em va enviar alguns correus demanant si estàvem disposats
a organitzar alguna cosa, dins del marc del FesInternet. Si recordeu ho vaig
comunicar a la llista i l'Albert va expressar alguna reticència, que
comparteixo. Així que li vaig dir a l'Ester que nosaltres estàvem disposats a
participar en actes de divulgació del KDE, però que no teníem accés a cap
grup o organització que hi estigués interessat. En aquest punt ells ens
hauríen de passar contactes.

Ens van dir que la gent de la Fundació Marianao de Sant Boi de Llobregat,
podíen estar interessats. Els vàrem anar a veure l'Ester i jo. Els vaig
explicar el què féiem. Ells van dir que estàven interessats, que ho
comentarien internament per tal de veure quan, a qui i com, i que ja ens
diríen alguna cosa.

La propera cosa que he sabut han estat els dos correus que he vist aquest
matí: el de l'Albert i el què us adjunto.

Què hem de fer? Crec que, encara que la gestió no ha estat del tot correcta
(no es pot donar per fet una cosa que encara està en curs de concreció),
hauríem de provar de dur-ho a bon port. Aquesta gent de la Fundació Marianao
em van semblar seriosos i genuïnament interessats. La dificultat principal és
que són 2 dies laborables. Jo hi puc participar. Hi ha algú més que
s'embrancaria?

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.