[kdecat] kOrganizer

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Sep 27 17:50:36 UTC 2005

Ho tens mal entès, l'última versió del korganizer és la 3.4.2. En quant a les
novetats ni idea, no l'uso. La nova versió 3.5.0 sortirà en un temps
indeterminat però molt possiblement en menys d'un més ja que està totalment
congelada en quant a noves caracterísitques i només s'estan corregint errors.

Per cert, aquesta no és una llista de marketing ni de suport ni de res
similar, només és una llista de traductors.

Albert

A Dimarts 27 Setembre 2005 19:03, Xavier Fluvià i Junyent va escriure: