[kdecat] Alguna feineta per jo?

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Fri Sep 2 09:46:06 UTC 2005

A http://i18n.kde.org/stats/gui/trunk/ca/index.php tens una llista de tots els
mòduls que formen part de KDE amb les estadístiques de com portem les
traduccions.

Els mòduls kde* (excepte kdenonbeta) formen part de les versions oficials de
KDE.
Els mòduls extragear* són programes KDE que segueixen releases externes com
k3b o amarok
Els mòduls playground* són programes que encara s'estan desenvolupant.

ABANS de començar a treballar en res avisa a la llista per si ja hi ha algu
treballant.

Albert

A Divendres 02 Setembre 2005 11:28, Toni Pizà va escriure: