[kdecat] Ordenació insensible a caixa

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sat Oct 8 21:15:47 UTC 2005

A Dissabte 08 Octubre 2005 19:46, Pau Capdevila va escriure:
> M'estalvio els comentaris...
>
> Konqueror en mode gestió fitxers: Menú:Visualitza
>
> Proposta: esperar al dia que es deixin d'usar els menús per no veure
> més "arranjament" ni joies com aquesta.

Un dels avantatges del programari lliure és que no tens perquè suportar allò
que et sembla insuportable. Tens les opcions següents:

- Editar els fitxers po i crear una traducció que t'agradi més, instal·lant-la
al teu ordinador en substitució de la que tens ara. Fins i tot la pots
distribuir i potser els usuaris la preferiran a l'actual. La traducció actual
està sota llicència GPL, de manera que no tens perquè començar de zero.
- Fer servir la versió en castellà.
- Fer servir la versió original en anglès.
- Fer servir Firefox, Opera o Epiphany
Fins i tot podries passar-te a Windows, però això no t'ho recomano (no entra
dins de les opcions del programari lliure)

Dit això, el teu correu seria útil si donés alguna alternativa:
- Ordenació indiferent a caixa
- Ordenació independent de la caixa
- Ordenació sense diferenciar majúscules/minúscules
- ...

Com que no en dona cap, estic d'acord amb l'Albert.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.