[kdecat] Proposta per anar-hi pensant

Rafael Carreras rafael.carreras at gmail.com
Thu Nov 24 21:43:57 UTC 2005

A Dimarts 22 Novembre 2005 00:07, Albert Cervera Areny va escriure:
> Per mi tb ok.
>
> A Monday 21 November 2005 20:27, Albert Astals Cid va escriure:

Hola llista. Sóc el Rafael Carreras, alguns em coneixeu de trobades i d'altres
coses. Llegeixo la llista des de 2003, encara que mai no hi he escrit (i, per
tant, mai no he traduit res de KDE).
N'Orestes em va encarregar de contactar l'Espai Bocanord per a la Trobada de
Traductors al català de KDE i ells em reclamen una data fixa al més aviat
possible, per a poder programar-se.
Quedem el 14 de gener com a definitiu?

--
Rafael Carreras