[kdecat] Proposta per anar-hi pensant

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Nov 21 08:51:09 UTC 2005

A Dijous 17 Novembre 2005 11:50, Orestes Mas va escriure:

> Atès que la majoria de gent prefereix fer la jornada aquesta en cap de
> setmana, sembla que hauria de ser abans o després de festes. Si és
> abans, una bona data podria ser dissabte dia 17 de desembre. Com ho
> veieu? És massa aviat?

Malauradament tinc una celebració familiar el 17 i el 18. El 10/12 m'aniria
bé. Si trobeu que el 10 és massa d'hora (a més és una setmana que potser
alguna gent aprofitarà per anar de vacances) ho hauríem de deixar per després
de festes.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.