[kdecat] Proposta per anar-hi pensant

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Nov 20 11:45:05 UTC 2005

 --- Sebastià Pla i Sanz <sps at sastia.com> escribió:

> A Dimecres 16 Novembre 2005 11:42, Orestes Mas va
> escriure:
> Els punts que ha tractat l'Orestes:
>
> - KBabel
> - Estructura del projecte KDE: versions i
> subprojectes
> - Ús del Subversion i CVS
>
> Altres que podríem afegir:
>
> - Coses que cal saber del fitxers .po: plurals,
> paràmetres, tags, ...
> - Traducció de la documentació
> - Com podríem millorar la qualitat
> - Eines addicionals que ens podrien ajudar
>
> Si veiem que és massa ambiciós, posem prioritat als
> [...]

  Hola

  El que hauríeu de tenir en compte és no duplicar
esforços ja aplicats al HOWTOO de traducció -si cal,
millorar aquest- així com la documentació del KBabel,
la qual no està massa aplicada i sí li caldria
col·laboració.

  Pel demés sempre cal tenir notes explicatives de a
on es troba la resposta, i si aqeusta és molt comú
adreçar-li el capítol per a que no es vegi aclaparat
de lectura en plena traducció. Que sempre omple però
també empipa! ;-)

  Alguns fa temps que no s'hom novells i aquesta és la
meva impressió del que més em va costar en el seu
moment. I fins i tot agrairia ara que haig d'afrontar
l'ús de subversion, el qual ja tinc "operatiu" des
d'un disc dur usb.

  Si feu una trobada publiqueu uns apunts
per a que des de la llista de correu fem
observacions addicionals. Gràcies

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca