[kdecat] Proposta per anar-hi pensant

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Nov 16 23:27:38 UTC 2005

El Rafael Carreras, de Caliu, ja em va parlar molt bé de Bocanord. La
darrera reunió de Caliu es va fer allí, però jo no conec l'espai perquè
no hi vaig poder anar.

Bocanord em sembla un bon lloc. Tanmateix, jo tenia pensat demanar al
meu departament de la UPC que ens deixessin una aula informàtica algun
cap de setmana. És una aula amb 10 PC connectats a internet (2 persones
per taula) i una petita aula annexa on s'hi poden fer presentacions.
També hi ha l'aula Linux de l'escola d'industrials, als quals podem
engrescar si la cosa es fa gran.

La idea del Sebastià de que cadascú es preparés un tema també se m'havia
acudit, però com sempre ell l'ha exposada amb precisió i concreció. De
tot el material generat se'n podria fer una guia d'iniciació per a
nouvinguts.

Bé, sigui a Bocanord o a qualsevol lloc, la qüestió és que es veu clara
la necessitat de muntar aquesta trobada. En seguim parlant. Mentrestant,
vaig a veure si engresco més gent (Leo...)

Orestes.

En/na Josep Ma. Ferrer ha escrit: