[kdecat] Enllaços de cerca ràpida

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Nov 13 18:58:56 UTC 2005

Bé, no havia donat el meu punt de vista, jo crec que tindríem que fer-ho ja
que el més normal és que algú posi la cerca en català, és a dir wp:catalunya
i no wp:catalonia i a més a més és una forma de recolzar el bon treball que
està portant a terme la viquipedia catalana.

Per tant 1 - 1 a la votació ;-)

Albert

A Diumenge 13 Novembre 2005 18:22, Ivan Lloro Boada va escriure: