[kdecat] Conveniència de traduir alguns termes

Albert Astals Cid astals11 at terra.es
Tue Nov 1 22:15:47 UTC 2005

Pregunta a un astrònom aficionat si ho entendria :-D

El problema es que possiblement no en coneguis cap :-/

El tema de les sigles es complicat, jo intento traduir sigles que mai/a
vegades no diem com sigles, com GUI -> IGU (Interfície gráfica d'usuari) pero
no CD (que seria DC) o FTP.

Però això és la mega regla, potser algu en te alguna de millor.

Albert

A Dimarts 01 Novembre 2005 20:00, orestes at tsc.upc.edu va escriure: