[kdecat] kdeedu acabat

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Mon Mar 14 19:21:49 UTC 2005

Has inclòs el canvi que vaig fer de mediatriu?

Albert

A Dilluns 14 Març 2005 00:45, orestes at tsc.upc.edu va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Aquest cap de setmana he acabat el kdeedu. La veritat és que ara caldria
> provar-lo perquè segurament hi hauran cosetes a polir -notòriament els
> acceleradors de teclat i alguna inconsistència en els noms dels menús-
>
> Tanmateix, he provat de baixar un live-cd amb la KDE 3.4rcX però no he
> trobat enlloc on havia de posar els *.mo per tal de canviar l'idioma
> (creieu-me, he cercat una bona estona)

El lloc teòricament és kde-config --prefix + share/locale/ca/LC_MESSAGES/
el tema és que a part dels .mo et farà falta tenir a
 kde-config --prefix + share/locale/ca
els fitxers charset  entry.desktop  flag.png
que es troben al directori kde-i18n/ca/messages

> Quines són les opcions? Pujar-ho a sac i ja ho poliré quan es publiqui?
> Algú que tingui el KDE 3.4 pot provar-ho i dir-me què tal? O bé existeixen
> paquets Debian no oficials del KDE3.4 per tal que m'ho pugui instal·lar?
>
> Ja em direu alguna cosa. Puc enviar els .PO quan em digueu i a qui em
> digueu.
>
> Una altra cosa:... per on segueixo? Val la pena que acabi la traducció de
> docs/kdeedu, o bé hi ha alguna part més urgent?
Com el Daniel diun que està amb docs/kdeedu més val que tu et dediquis a un
altra cosa, és a dir kdesdk/kdewebdev com diu en Sebastià

Albert