[kdecat] Re: provant KDE 3.4

Pau Capdevila pau.capdevila at gmail.com
Thu Mar 10 10:33:01 UTC 2005

Perdò...

El paquet del kde-i18n-ca era el de la 3.3.2.
A l'útltim kde 3.4 que tenia d'un CVS de fa un temps ja està bé.

Reitero el fet que crec que panell és millor que plafó (tot i que un panell és
un tipus de plafó, plafó només té acepcions en el camp de la fusteria i de la
construcció).

Fins ara,

Pau
JID: kapde at bulmalug.net

A Dijous 10 Març 2005 10:41, Pau Capdevila va escriure: