[kdecat] David Gil for president

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Mar 1 11:36:47 UTC 2005

  Hola llista

  Això d'emprar interfícies de webmail és la ostra de
les ostres. Sempre vas un pes enrere.

 --- David Gil <al016950 at yahoo.es> escribió:
> Hola,
>
> no, gràcies. Com passa sovint, ningú té la raó
> absoluta. Segur que vosaltres
> teniu molta raó en moltes coses i jo també. Però no
> vaig vindre a aquest grup
> per a llevar-li el lloc a ningú.
>
> Salutacions
>
> David Gil

  David:
  Ja has deixat clar que tens pensat seguir la marxa
de la llista de correu, així que si empres el KDE que
sàpigues -com sap tothom de la llista- que les teves
correccions es tindran molt en compte i si ho veus
factible t'agrairia que fessis dita correcció al KMail
-encara que després prefereixis experimentar amb el
Projecte de Traducció del Gnome-.

  Cal a dir que institucionalment i de cara a
l'ensenyament veig molt més preparat el KDE que el
Gnome. I ho dic per l'alta qualitat en els continguts.
En aixó estem. I aquí seguiré -ara parlo només per
mi-. :))

  Atentament
  Toni
PD:
-- Si t'interesa treballar la correcció llingüística
passat per www.lafarga.org, agafa idees i planteja
posibles solucions que puguin ser operades desde la
pròpia comunitat llingüística més acadèmica. O sigui.
Al meu entendre més preparada.
-- Per part meva no seria mal vist.
-- Però recordeu que els usuaris s'hom tots.
Ho habia de dir... ;-)

Resposta a l'Albert:
-- Em sembla bona la teva opinió tot i que no la
impressió, no estic a l'abast de veure i avaluar la
tasca aportada per cadascú... I ara no avalueu la meva
que quedaré sofregit per gandul...

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca