[kdecat] KDE 3.5 (ja tenim branca?)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Jul 31 22:24:23 UTC 2005

Aviam nem per parts.

Primer, suposo que quan dius 3.4.5 vols dir 3.5 no? ja que la pròxima versió
del KDE serà la 3.4.3 i encara estarà basada a la branca stable.

Una altra cosa es aquest correu d'en Kulow només es cert pel codi, les
traduccions només tenen 2 branques
stable/l10n
trunk/l10n

A stable/l10n hi ha les traduccions de la branca 3.4 i d'aplicacions extragear
stables com k3b
A trunk/l10n hi ha les traduccions de la branca 3.5 ENCARA que realment el
codi de la branca 3.5 no es troba a trunk sino a branches/KDE/3.5. Això és
lògic ja que el codi que hi ha a trunk serà el KDE 4 PERO les estimacions més
optimistes diuen que potser el tindrem per Novembre del 2006, per tant no val
la pena traduir coses que canviaran tant.

O sigui que no, no hi ha cap branca especial per les traduccions del KDE 3.5,
continuen estant a trunk/l10n PERO encara no he fet la fusió amb les
traduccions de la branca stable per tant encara no comenceu a treballar-hi.

Albert

A Diumenge 31 Juliol 2005 21:12, Antoni Bella va escriure: