[kdecat] Sobre la doc de kdeedu [KStars]

Tevi tevibp at wanadoo.es
Thu Jul 28 22:03:12 UTC 2005

A Dissabte 25 Juny 2005 11:01, Antoni Bella va escriure:
>   Hola
>
>   Fa uns dies vaig enviar els apunts antigs però
> encara ningú m'ha confirmat l'estat o previsions quant
> a aquesta tasca. Be. L'Orestes ja volia grapejar a
> trunk... ;-), però em caldria saber si per a
> l'actualització de la documentació a la branca estic
> sol. Pel caràcter educatiu d'aquesta us animo a
> fer-la, de ben segur que tot el que fem valdrà per a
> la propera branca.
Aniria bé que em posés amb la doc de KmPlot o del Kig?

Per cert d'stable o de trunk? Avui he estat provant el svn i m'he baixat tot
lo de stable, però si és trunk cap problema.. que ja em cal practicar ;)

Per cert, gràcies  Albert per la mini-guia.

>   Ahh!!
>   Visiteu
> <http://docs.kde.org/index.php?language=ca&branch=stable>,
> us dureu una grata sorpresa. :))