[kdecat] amarok svn

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jul 11 20:14:33 UTC 2005

A Diumenge 10 Juliol 2005 18:18, vàreu escriure:
> 	Com va tot?!
>
> Por motius diversos m'he vist ficat amb la traducció de l'amaroK. Envio
> la traducció acabada, corresponent al .po del svn número 431720
>
> Per favor pujeu-la al servidor. He tardat i això implicarà un
> petit conflicte de versions (n'han sortides de noves). Sento les
> molèsties.

L'he pujat al trunk, ja que encara no hi és a la branca stable. Amb les noves
versions des de que vas fer la traducció han quedat 7 fuzzies i 1
untranslated.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.