[kdecat] Diverses traduccions trobades de "back"

David Gil al016950 at yahoo.es
Thu Jan 27 22:54:03 UTC 2005

A Dijous 27 Gener 2005 22:20, vas escriure:
> A Dijous 27 Gener 2005 18:47, David Gil va escriure:
>
> Quin diccionari has fet servir? Al meu Pompeu Fabra (Diccionari General de
> la Llengua Catalana, Edhasa, Desena edició, maig del 1979) apareixen les
> següents definicions:
Hola!

He fet servir el Gran Diccionari de la Llengua Catalana, edició de març del
1998.

Al Diccionari Català-Castellà de "diccionaris de l'Enciclopèdia" també
apareixen, però jo normalment em fie més dels monolingües que dels bilingües.

De totes maneres, jo agafaria la forma acabada en "e" perquè em fa la sensació
que és més estàndard.

Em pareix molt estrany que al 79 es considerara la forma preferible l'acabada
en "a" i ara ni aparega. Caldria parlar amb algun filòleg per a saber per
què.

Salutacions

David Gil

--