[kdecat] Començo?

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Sun Jan 23 23:19:29 UTC 2005

A Diumenge 23 Gener 2005 21:12, Albert Astals Cid va escriure:
> Home, els kdeplayground-* són la nova versió de kdenonbeta, és a dir
> programes als quals encara els hi falta per estar a la distribució oficial
> o sigui que no crec que valgui la pena traduir-los a no ser que estem
> interessats en algun programa en particular. En canvi, kdereview,
> s'utilitzarà a partir d'ara per posar els programes que volen passar als
> paquets oficials per que la resta dels programados els hi donin un repàs, o
> sigui que aquests si que estaria bé que es traduïssin, però no crec que
> entrin a KDE 3.4.

Moltes gràcies per la informació Albert. Abans del correu he fet una cerca al
correu de kde-i18n-doc i no he trobat cap referència. Clar que vaig una mica
endarrerit en la lectura. :-(

D'altra banda hi ha aplicacions que estan a kdeextragear i que potser hauríem
de traduir, com ara amarok. En canvi, hi ha aplicacions a kdeedu que crec que
haurien d'estar fora de la distribució oficial, com ara klatin o kverbos.
Però tot això és en ma modesta opinió.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.