[kdecat] RMB -> BDR

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Fri Jan 14 21:56:26 UTC 2005

La línia del user.entities

<!ENTITY BDR    "botó <mousebutton>dret</mousebutton> del ratolí"><!--
English: &RMB; -->

Vol dir que cada cop que es posi &BDR; es substituirà per "botó
<mousebutton>dret</mousebutton> del ratolí" al fer la compilació, el que
està entre <!-- --> és només un comentari.

Albert

A Divendres 14 Gener 2005 20:50, Tevi va escriure: