[kdecat] Revisions de la branca KDE_3_4_BRANCH

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Sat Feb 26 10:40:21 UTC 2005

A Dissabte 26 Febrer 2005 10:37, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> Hola a tothom!
>
> 	De la branca KDE_3_4_BRANCH, què us sembla si vaig fent revisions dels
> diferents mòduls que encara tenen alguns missatges per traduir? Puc
> començar per kdeaddons, kdeadmin i kdeartwork.
>
> 	Fins aviat!

Per mi perfecte. També tenim kdepim. Potser el vol atacar l'Albert. Sinó ho
puc fer jo en acabar kdebase.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.