[kdecat] Fwd: RE: Fwd: Presentació del Konqueror i participació a les III Jornades sobre el català a les noves tecnologiesHola

Pau Capdevila pau.capdevila at estudiant.upc.edu
Fri Feb 4 01:24:52 UTC 2005

Hola,

Només volia oferir la meva col·laboració en qualsevol aspecte. Pluja d'idees
sobre el Konqueror, tallers, etc. Hi donaré voltes...
I estaré encantat de conèixer-vos en persona.
Tot i que encara no he aportat cap .po sencer (em queden 300! missatges per
l'amaroK :'( estic molt engrescat en la tasca i molt content de participar en
aquest equip.

L'anunci d'aquestes jornades m'ha fet sentir que estem fent algo petit, però
important.

Fins aviat,

Pau

A Dijous 03 Febrer 2005 22:16, Sebastia Pla i Sanz va escriure: