[kdecat] KDE a les III Jornades sobre el català a les noves tecnologies

Tevi tevibp at wanadoo.es
Thu Feb 3 18:16:32 UTC 2005

A Dimecres 02 Febrer 2005 22:44, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Fa ara una setmana vaig rebre el correu adjunt. Li he demanat permís al
> Marc Belzunces per difundir-lo a la llista, per tal de recollir
> suggeriments. En principi jo m'he compromés a fer la presentació del
> Konqueror i a participar en una taula sobre terminologia. L'Albert Astals
> està mig convençut (o del tot ;-)) per a fer un taller sobre
> desenvolupament KDE o una presentació de les característiques del KDE 3.4.

Només una idea si heu de parlar del Konqueror en català, podeu comentar allò
de la drecera del grec: que en Pau Capdevila va posar a la llista i em va
semblar entendre que estaria a les noves versions.. ho dic perquè crida
l'atenció pels no iniciats. No sé si hi podré venir, en qualsevol cas segur
que és un èxit.

Tevi